In deze nieuwe campagne draait alles om oudere mannen

Zijn alleen jonge mannen sexy? Nee, natuurlijk niet. Een nieuwe campagne bewijst dat leeftijd hierin geen enkele rol speelt. Met de hashtag #SmartSexyStrongSilver kan iedereen hieraan mee doen.
In deze nieuwe campagne draait alles om oudere mannen
Gepubliceerd: 5 januari 2017 17:04

Mike Enders is de oprichter van Accidentalbear.com en het bijbehorende merk Axxidental. Hij zocht contact met kunstenaar Timscapes, die vooral bekend is van zijn werk met duct tape. Samen ontwierpen ze een T-shirt met daarop de tekst Smart, Sexy, Strong, Silver.

Met het T-shirt willen ze een statement maken dat de homogemeenschap uit het hart is gegrepen. Binnen die gemeenschap gebeurt het nog weleens dat ouderen worden weggekeken of domweg niet geaccepteerd worden, zegt Enders. Met de campagne # SmartSexyStrongSilver wil hij laten zien dat ook oudere mannen er wel degelijk mogen zijn.

Vuist
De T-shirts hebben een embleem in de vorm van een vuist, in verschillende kleuren grijs. Een deel van de opbrengst gaat naar een organisatie genaamd SAGE, die zich inzet voor oudere LHBT’s.

De T-shirts zijn hier te koop.

 

#Repost MY LATEST COLLABORATION WITH @axxidentalzine #SmartSexyStrongSilver・・・ SO EXCITED to share the launch of my new campaign and collaboration with @timscapes this badass sexy new tee shirt design bringing awareness to and starting conversations about LGBT Elders & Aging. $10 from every tee shirt will be donated to SAGE (Services & Advocacy for GLBT Elders) Share, like, join the conversation!!! Thanks for being the first model @mucksnipe I couldn't of asked for a more perfect and inspiring dude!!! #SmartSexyStrongSilver Buy your shirt and all other information at link in my profile or at accidentalbear.com #lgbt #elders #lgbtelders #malemodel #SAGE #silver #beard #teeshirt #tshirt #menswear #mensfashion

Een foto die is geplaatst door Tim Scapes (@timscapes) op

Bron: GayStarNews