Abonneren op Winq
Winq als eerste op de mat? Kies hier het abonnement dat het best bij jou past.
Wijzigingen aan ons doorgeven
Wil je een wijziging in je abonnementsgegevens aan ons doorgeven of wil je het abonnement opzeggen? Stuur ons dan een e-mail met de door jou gewenste wijziging. Stuur in ieder geval je volledige naam en adres aan ons via winq@spabonneeservice.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen van ons een bericht.
Een vraag, klacht of compliment doorgeven? Mail ons op info@winq.nl.
Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik de nieuwe Winq?
De volgende editie van Winq verschijnt op 30 april. Wegens de coronacrisis kan PostNL momenteel tijdige verzending niet garanderen. Het kan daarom zijn dat jouw exemplaar van Winq een paar dagen later op de mat valt. We hopen op je begrip hiervoor.
Kan ik Winq cadeau doen?
Jazeker, dat kan via deze pagina.
Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
Voor het beëindigen van je abonnement geldt een opzegtermijn van een maand vóór afloop van de abonnementsperiode. Zonder wederopzegging worden abonnementen na de eerste abonnementsperiode omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Inning van het abonnementsgeld blijft gelijk aan de periode waarvoor het abonnement is aangegaan. Na omzetting van het abonnement naar onbepaalde tijd geldt een opzegtermijn van 3 maanden vanaf de dag dat de opzegging de Winq-abonnementenservice heeft bereikt.
Abonnementsvoorwaarden
Alle abonnementsvoorwaarden vind je hier.
Hoe bereik ik de abonneeservice?
Het adres van de abonneeservice is:
Winq abonneeservice
Postbus 105
2400 AC Alphen aan den Rijn
Telefoon (NL): 088-1102029
Telefoon (BE): 02-5888745
E-mail: winq@spabonneeservice.nl