---update zaterdag 30-01-10---
De reclame van ManCrunch zal niet worden uitgezonden. De reclame voldoet niet aan de creativiteitseisen van CBS, zo is te lezen in een brief die het tv-netwerk aan de datingsite voor homo's stuurde. Eerder zei een woordvoerder dat er überhaupt geen plek meer was voor het homospotje, maar dat bleek niet het geval. ManCrunch beticht het tv-netwerk van homofobie.

Een reclame die wel aan de creativiteitseisen van CBS voldoet, is van 'Focus on the Family'. Deze homofobe organisatie maakte een spotje waarin abortus wordt afgeschilderd als groot kwaad.


---vrijdag 29-01-2010---
En dit jaar zit daar wellicht een reclamespotje van een homowebsite tussen. Mancrunch, een Amerikaanse datingsite voor homomannen, heeft een commercial speciaal voor de Superbowl laten maken en ingezonden.

Het is nog maar de vraag of de commercial ook wordt uitgezonden. CBS heeft het filmpje nog niet officieel goedgekeurd en mochten ze dat doen, dan is het niet duidelijk of er nog genoeg plek is voor de Mancrunch-reclame. De mensen achter de website zijn bang dat het tv-netwerk het filmpje niet officieel willen weigeren uit angst voor boycots van de homogemeenschap, maar het toch niet zullen uitzenden.

 
KS