Nadat voorzitter Naud van de Wijngaart de finaleplaats tijdens een presentatie aan de vakjury had veiliggesteld, volgden een aantal weken van spanning. Toen juryvoorzitter Pieter Hemels de naam van de winnaar bekend maakte, werd de trofee van sculpturist Nicolas Müller Jacobs dan ook vol trots in ontvangst genomen. Naud van de Wijngaart: “Dit is een fantastisch gevoel en geeft de medewerkers van Scheepens reclame adviseurs de waardering die ze dubbel en dwars verdienen.”

Samenwerking
Het succes van de campagne en van Roze Maandag staat niet op zichzelf. Van de Wijngaart: Het is het resultaat van de goede samenwerking met o.a. Scheepens reclame adviseurs, Tilburg.com, Gemeente Tilburg, Horeca- en kermisexploitanten, het regionale bedrijfsleven en natuurlijk Stichting Roze Maandag. Daarnaast zorgen de bezoekers van Roze Maandag tijdens de Tilburgse Kermis ieder jaar weer voor een geweldig feest.”

Roze Maandag 2013
Er wordt inmiddels alweer enthousiast gewerkt aan de campagne voor Roze Maandag 2013, dat op 22 juli plaatsvindt.