Evenementorganisator Edgar Bonte startte in 2004 met Rapido omdat hij destijds in de grote evenementen de peper en het zout in de soep miste. Na bijna tien jaar uitverkochte evenementen was de tijd rijp voor Edgar om zijn bedrijf uit te breiden met een club. Het beleid is dat er strikt geen thema te bespeuren zal zijn. 'Gewoon goeie muziek, lekker dansen, fijne DJ's en geen fratsen. Feesten voor mensen die niet zo'n behoefte hebben aan themafeestjes," aldus Bonte. Wel krijgt The Warehouse elke avond een duidelijk muzikaal labeltje, maar het clubgevoel zal overheersen.

Dat bleek ook tijdens de opening van afgelopen donderdag. De prosecco vloeide rijkelijk en werd overigens geschonken door zeer vriendelijke en appetijtelijke jongens, de een nog appetijtelijker dan de ander. Zoals we al een beetje hadden verwacht was de muziek goed en het geluid nog beter. De hypnotiserende LED-muur van zes bij een meter en de state-of-the-art lasers dragen bij aan het creëren van een echt clubgevoel. En voor wie even uitgedanst is in de kelder, is er een bijna kermisachtig gangenstelsel waar je je eventjes (al dan niet met iemand anders) kunt terugtrekken.

Al met al heeft de Amsterdamse Warmoesstraat er een geslaagde club bij, die van donderdag t/m zondag geopend is; een nachtelijk warenhuis met een wel heel zwoel aanbod.