Honey Maid maakt crackers en koekjes. Maar ook prachtige spotjes. In hun nieuwste reclame zien we een homostel met een baby, een donkere vrouw en blanke man en hun gezin en een alternatievere vader, spelend met zijn kind. Het zijn mooie beelden met een nog mooiere boodschap. En het allerleukst: het zijn geen acteurs maar échte gezinnen. Helaas is niet iedereen zo enthousiast als wij. Er zijn Amerikaanse organisaties die de reclame 'walgelijk' noemen en de boodschap allerminst goedkeuren. Wat Honey Maid met alle kritiek doet? See for yourself!
Allereerst het spotje.
Kritiek kwam onder andere van de rechtse Amerikaanse organisatie One Million Moms, die menen dat hun leden 'zeer beledigd' zijn en het filmpje 'respectloos' noemen. Ook het conservatie American Decency Organisation sprak zich fel uit tegen het spotje. In een reactie vergeleken ze Nabisco, het bedrijf dat Honey Maid produceert, met Satan.
Honey Maid's reactie is simpel, maar zeer treffend en bovenal hartverwarmend.
Bron: Buzzfeed