Op de dag dat Freddie Mercury 70 jaar zou worden, lanceert Strellson een nieuwe campagne geïnspireerd op Queen. Het modemerk heeft daarvoor een exclusieve cover gemaakt van het nummer Don't Stop Me Now. Uiteraard met een bijbehorende videoclip. In deze video, die een visueel spektakel bij uitstek is, volgen we een man in een bizarre en fascinerende fantasiewereld. Hij passeert ongewone taferelen zoals een onderzeeër die midden in de straat aan de oppervlakte komt, een donut die in brand staan en Aziatische meisjes met snorren. "De mode-industrie ziet een nieuwe generatie aan mannen: mannen die hun eigen impulsen volgen en anders durven te zijn. Mannen waarvan hun wortels in de digitale wereld liggen. Het doel van onze digitale campagne is om contact te leggen met deze mannen door middel van relevante content die entertainmentwaarde heeft", aldus het modemerk. Strellson zou daarbij specifiek voor het bekende Queen nummer gekozen hebben omdat het perfect het gedachtegoed van het merk weerspiegelt. De cover van "Don't Stop Me Now" is gemaakt door MNEK, een zanger uit Londen die al eerder samenwerkte met Kylie Minogue en Beyoncé. Bekijk hier de video: