In de campagne zijn het vrouwen die de dominante positie bekleden, terwijl mannen te zien zijn in typisch vrouwelijke poses die we tot dusver zagen bij campagnes van bijvoorbeeld Suitsupply of in het verleden bij American Apparel.

Met de campagne wil Suistudio laten zien hoe seksistisch deze campagnes eigenlijk zijn. Vice-president van Suistudio Kristina Barricelli legt uit dat ze met de beelden mensen aan het denken wil zetten over de rol van mannen en vrouwen die ze krijgen opgedrongen via reclames.

Bijkomend effect is dat het deze keer dus ook gewoon draait om lekkere, naakte mannen. Hier de beelden:

 

Discover Suistudio’s first campaign. We specialise in suits, but we’re not dressing men. #SUISTUDIO #NOTDRESSINGMEN

Een bericht gedeeld door SUISTUDIO (@suistudio) op

 

Enjoy this power suit ladies. After all, we’re not dressing men. #SUISTUDIO #NOTDRESSINGMEN #womensstyle #officewear

Een bericht gedeeld door SUISTUDIO (@suistudio) op

 

In the Buff. It’s time to go nude. #SUISTUDIO #NOTDRESSINGMEN #womeninbusiness #officewear

Een bericht gedeeld door SUISTUDIO (@suistudio) op