Aanstaande zondag is het zover, dan is de 52e editie van de Super Bowl, oftewel de finale van het seizoen van de NFL. Pink opent de wedstrijd en Justin Timberlake vult het pauzegedeelte op en tussendoor worden de duurste reclames van het jaar uitgezonden.

Coca-Cola kwam in 2014 in het nieuws met de eerste Super Bowl-commercial waarin een gezin te zien was met twee vaders. Dit jaar kiest de frisdrankgigant ervoor om zoveel mogelijk verschillende mensen te laten figureren in de spot. We zien een lesbisch stel en iemand wordt aangeduid met ‘them’, een term om iemand aan te duiden die niet mannelijk of vrouwelijk wil worden aangesproken.

De commercial heeft de naam ‘The Wonder of Us’ gekregen. Coca-Cola zei er zelf over op Twitter: ‘Cheers to the billions of unique yous in the world! While we're all different, there's a Coke for every single one of us. #EnjoyYours.’

De commercial is onderdeel van de nieuwe campagne voor 2018, ‘A Coke For Everyone’ genaamd.

Vorig jaar viel Coca-Cola op met een commercial waarin een broer en zus met elkaar streden om een hunky poolboy. Hieronder de nieuwe commercial.

Bron: PinkNews