Winq ♥︎ Loves
Skullcandy brengt rust in drukke tijden
We trakteren de lezers van ons magazine elke editie op een aantal van onze favoriete nieuwe hotspots, leuke gadgets en meer. Deze week met súpercomfortabele chinos van Dockers, de nieuwste geur van Dsquared2 en een hoofdtelefoon van Skullcandy om helemaal mee uit te zonen.
Lekker parfum
Gember, mandarijn en citroen: dat is de nieuwste parfum van Dsquared2. WOOD is daarom perfect om de komende winter door te komen, of misschien wel aan je lief te geven tijdens de feestdagen. Waar het precies naar ruikt? “Mediterrane frisheid van bergamot uit Calabrië, geurnoten van mandarijn en citroen uit Sicilië en is verrijkt met elegante, scherpe geurnoten van gember. Samen met het elegante karakter van vetiver zorgt een moderne mix van without geurnoten voor verlichting in het donkere en warme parfum.” Al met al perfect voor een festive gevoel.
On-the-go chino
Elk seizoen gaat Dockers op zoek naar Challengers: mensen met een bijzondere mindset, onconventionele ondernemers. Dit keer werkt Dockers samen met Ross Borden, CEO van reisuitgever Matador Network. Borden runt zijn bedrijf over de hele wereld, wat hem een goede match maakt met Dockers’ Supreme Flex-model: baanbrekend comfort, ongelooflijke flexibiliteit én duurzaamheid – net als Borden’s eigen onderneming.
This is s*cking crazy
Van een puppy in een maatpak tot een peinzende olifant op een tak. Het is misschien niet ieders kopje thee, maar dat kan deze rebelse ontwerpers hoogstwaarschijnlijk geen sok schelen. Om het kledingstuk te bevorderen van een saaie sluitpost tot een sexy showstopper, stelden de rebelse oprichters van Sock My Feet een ongekend vreemde collectie samen. Sokken om een reactie mee uit te lokken. Hun slogan: you wear whatever the s*ck you want. Door de zelfontwikkelde deep-print techniek behoudt de afbeelding zijn kwaliteit tijdens het dragen. Bijkomend voordeel: deze spektakelsokken weet je na het wassen eenvoudig weer te paren.
Pittige modedames
‘Dat naaistertje’, zo werd de befaamde Coco Chanel minachtend omschreven door haar tijdgenoot Paul Poiret. Hij viel haar aan op haar vrouw-zijn, maar feitelijk zag hij haar als grote concurrent. Het baanbrekende boek Femmes Fatales gaat over vrouwelijke modeontwerpers die nét andere accenten in hun ontwerpen leggen. Ontwerpers die, net als veel vrouwen aan de top, dat extra stapje moe(s)ten doen om hetzelfde te bereiken als mannelijke collega’s. Van Coco Chanel tot Iris van Herpen. De bijbehorende tentoonstelling is t/m 24 maart 2019 te zien in het Gemeentemuseum Den Haag.
Uitgeverij Waanders & de Kunst - Prijs: € 24,95
Even uitzonen
Skullcandy brengt met hun nieuwe Venue-hoofdtelefoon een stukje rust in drukke tijden. De comfortabel zittende headphones blocken ál het omgevingsgeluid zodat jij je helemaal kunt verliezen in je favoriete muziek. Mocht je toch ineens benieuwd zijn hoe het er in je omgeving aan toe gaat, dan activeer je met een druk op de knop de ‘monitor mode’. Ook relaxt: de batterij van de Venue-hoofdtelefoon gaat 24 (!) uur mee. En geen nood als je bijna de deur uit moet en erachter komt dat je vergeten bent om hem op te laden: na slechts 10 minuten laden kan ‘ie er weer 5 uur tegenaan!
Adviesprijs € 179,99. Verkrijgbaar bij MediaMarkt en op skullcandy.eu