Vorig jaar maakte de Australische profvoetballer Josh Cavallo bekend dat hij gay is. Naast heel veel bijval en positieve reacties kreeg hij helaas ook te maken met homofobe spreekkoren. Nu komt hij weer met een vrolijk stemmend bericht: hij is gevraagd voor de nieuwste campagne van modemerk Ralph Lauren.

Die campagne is opgetuigd rond een nieuw poloshirt met de naam RLX Clarus Polo. Het shirt is exclusief ontworpen voor de Australian Open. Ralph Lauren organiseert een tennis clinic, alwaar Cavallo samen met de tennislegende Sam Groth het nieuwe shirt zal tonen.

Stijlvol, baanbrekend, innovatief en duurzaam

In het reclamepraatje bij de campagne vertelt Cavallo dat hij al heel lang fan is van Ralph Lauren. “Het is een klassiek merk dat ongelooflijk stijlvol is en altijd baanbrekend is in het maken van innovatieve nieuwe producten.”

Hij vervolgt: “Als professioneel atleet train ik elke dag. Het is heel bijzonder om een shirt te dragen van 100% katoen dat ook nog eens stijlvol is en waar ik me prettig in voel, zelfs op de heetste dagen van het jaar. En dat allemaal op een basis van duurzaamheid.”

Bron: Attitude