Winq ♥︎ Emma
“Soms denk ik: we zijn zó verschillend, passen wij wel bij elkaar?”
Roos en Rosa ontwaken het beste in zichzelf met Emma
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen, toch? Niet volgens matrassenmerk Emma. Met hun nieuwe campagne laten ze zien dat contact met verschillende mensen het leven juist verrijkt. Koppel Roos en Rosa deelt in de campagne hun liefdesverhaal.
Met hun nieuwe diversiteitscampagne ‘Awaken your best’ wil Emma mensen inspireren elkaar te accepteren voor wie zij zijn en om elkaars verschillen te omarmen. De campagne bestaat uit twee video’s waarin koppels met uiteenlopende identiteiten te zien. Volgens het spreekwoord ‘Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen’ zouden deze mensen niet bij elkaar passen, maar in de videos bespreken ze hoe ze juist meer van elkaar zijn gaan houden door elkaars verschillen te omarmen.
Roos & Rosa
Roos en Rosa vormen een van de koppels uit de campagne. In de video hieronder delen ze hun liefdesverhaal en vertellen ze hoe ze elkaar door dik en dun steunen.
Trots op diversiteit
Bij Emma – The Sleep Company werken mensen uit meer dan 65 landen, met verschillende culturen, religies, opleidingsachtergronden, gender en perspectieven. “Als bedrijf zijn we daar trots op én merken we hoe belangrijk die verschillende perspectieven en achtergronden zijn voor de enorme groei die ons bedrijf doormaakt”, aldus Henk Waninge, Country Manager Nederland bij Emma. “Sterker nog: diversiteit is een van de belangrijkste pijlers voor het internationale succes van Emma.”
Ga voor meer info over de campagne naar www.emma-sleep.nl/awakenyourbest/
Zelf zo'n fijn Emma-matras in huis halen? Ga naar www.emma-sleep.nl