Winq ♥︎ Loves

Kom nu al in de Halloweenstemming met deze badproducten

Leestijd: < 1 min

We trakteren de lezers van ons magazine elke editie op een aantal van onze favoriete nieuwe hotspots, leuke gadgets en meer. Vanaf nu heeft die rubriek een online broertje, met de dingen waar wij van houden. Deze week met een queer kinderboek en tv waar je U tegen zegt.

De fancy flamingo en het miniatuurpaard

Bokt, een miniatuurpaard uit Saoedi-Arabië, mag in zijn land zichzelf niet zijn, omdat hij gay is. Op Aruba trouwt hij met Frans de flamingo, een uitgesproken flamingo die lekker zichzelf is. Het is een van de verhaallijnen in Een kameel op de stoep, het nieuwste kinderboek uit de pen van communicatiespecialist Anka Jacobs. Wij spraken haar eerder deze week over hoe belangrijk queer kinderboeken zijn.

Foto: ©Ellen Hooghoudt/Memphis Belle

Ambilight van boven en opzij


“Ik kijk geen televisie meer.” Een hartstikke populaire uitspraak die veelal alleen door tieners wordt waargemaakt. Want de meeste mensen kijken wel degelijk televisie, maar vaak vertraagd. Of ze kijken online en streamen dit dan naar de tv die prominent in de kamer staat. De splinternieuwe en ultraslanke 4K UHD LED Android 7503 TV – ja dat is (ook) een mond vol – van Philips TV is dan helemaal geen gekke keuze. Met zijn 55 inch (139 cm), size matters, Ambilight aan drie kanten en P5 Perfect Picture Engine voor diepte en levendige kleuren, is dit bewegende schilderij een erg geschikte tool om bijvoorbeeld het allerlaatste seizoen van House of Cards in één nacht mee weg te Netflixen.

Eng zoetig

Goed voor het milieu (zo min mogelijk plastic) en vol natuurlijke ingrediënten, dat zijn de producten van Lush. Dit najaar hebben ze een splinternieuwe Halloweenlijn gelanceerd. Grapefruit showergel zonder verpakking, een monsterball voor in bad en ghost in the dark-zeep die juist: licht geeft in het donker. Maakt naar bad gaan nog specialer. 

Zoet ding

Hij heeft ook wel iets weg van een barkruk, maar Mikiya Kobayashi liet zich voor zijn donutstoel toch vooral inspireren door de mierzoete Amerikaanse lekkernij. De Japanner bedacht het binnen- en buitenkrukje, dat verkrijgbaar is in verschillende vrolijke kleuren - van mosterdgeel en brandweerwagenrood tot oudroze - voor Diabla, een splinternieuw buitenlabel van meubelfabrikant Gandia Blasco.

Powered by Labrador CMS